Over stichting Meryem

De doelstelling van onze stichting is het opstarten van projecten die (nood)hulp en ondersteuning aanbieden aan behoeftigen op de locaties van de projecten in binnen- en buitenland.

Doelstelling 2022

De opstartfase van projecten in binnen- en buitenland en financiën werven.

Doelstelling 2023

Het uitwerken van de projecten, zodat de projecten een solide basis hebben, vaste donateurs hebben en zelfvoorzienend kunnen zijn. Dit willen we bereiken door middel van activiteiten uit te voeren en het verkopen van producten om zo de volledige inkomstenbron van die verkopen te laten gaan naar de projecten en activiteiten. Beginnen met projecten op te starten zodat de behoeftige van de projecten ook zelfvoorzienend kunnen worden. Denk hier aan het ondersteunen en het verwezenlijken van een inkomstenbron voor de behoeftigen. Zoals, een timmerman inhuren voor bouwprojecten of materiaal geven aan een kledingmaker zodat de kledingmaker kan beginnen met een eigen onderneming.

Doelstelling 2023 en daarna

Het verder uitbouwen van lopende projecten. We blijven doorgaan met het uitvoeren van soort gelijke projecten, maar dan op grootschalige niveau door de groei van de stichting.